zhexamin

zhexamin

zhexamin

zhexamin

zhexamin

zhexamin

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آکادمی آموزش عالی مانیپال |‌ ویژگی‌ها

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

پردیس‌های دانشگاهی در مانیپال
این دانشگاه دارای حدود
۶۰۰ هکتار (۲/۴ کیلومتر مربع) مساحت است و در شهر دانشگاهی مانیپال متمرکز شده است. فضای دانشگاه به دو بخش محوطه‌ دانشگاه علوم پزشکی و محوطه‌ دانشگاه مهندسی تقسیم شده است.

مؤسسه فناوری دانشگاه مانیپال
مؤسسه فناوری پردیس مانیپال در حدود یک کیلومتری از شرق ساختمان اصلی مؤسسه قرار دارد. این دانشگاه در برگیرنده‌ بیش از
۲۰۰ هکتار است که شامل هشت ساختمان علمی و پژوهشی (بلوک‌های آکادمیک ۱، ۲ و ۵)، مجتمع مسکونی جدید (بلوک ۳)، مرکز نوآوری (بلوک ۴)، کتابخانه MIT، ساختمان دانشکده ارتباطات و دانشکده مدیریت، بیست و یک سالن محل اقامت، سه حیاط غذاخوری (به استثنای دو بخش مشترک با چهار محل اقامتی) و امکانات ورزشی مانند فوتبال، کریکت و قسمت‌های در حال ساخت، دو زمین تنیس مصنوعی و امکانات داخلی برای بدمینتون و تنیس روی میز است.

مرکز نوآوری در سال
۲۰۰۷ و در پنجاه سالگی مؤسسه فناوری مانیپال تأسیس شد. این مرکز در درجه اول با اختصاص دادن چندین اتاق به آزمایشگاه‌های دانشگاهی و کلاس‌های آموزشی بر فعالیت‌های پژوهشی و کارآفرینی تمرکز می‌کند.


پردیس دانشگاهی دبی

در سال ۲۰۰۰ آکادمی آموزش عالی مانیپال در امارات متحده عربی پردیس دانشگاهی دبی را تأسیس کرد. این بخش در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ دانشجو را از بیش از ۴۰ کشور جهان جذب کرده است.


کتابخانه‌ها

سیستم کتابخانه آکادمی مانیپال شامل مجموعاً شش کتابخانه در مدرسه پزشکی و مهندسی آن است. بزرگترین کتابخانه در میان آن‌ها کتابخانه علوم بهداشتی واقع در ساختمان اصلی مؤسسه محسوب می‌شود.


پژوهش

مقررات بودجه برای تحقیقات از طریق تخصیص سرمایه برای تعمیر و نگهداری تأسیسات مرتبط با حیوانات، تجهیزات و غیره در نظر گرفته شده است. در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹  پانزده میلیون روپیه معادل ۲۲۰۰۰۰ دلار به مؤسسه تکنولوژی مانیپال به منظور تأمین مالی جهت نوآوری اختصاص داده شد.

غالباً تحقیقات انجام شده توسط آن‌ها بخشی از مالکیت معنوی شرکت محسوب می‌شود.

مرکز علوم زندگی مانیپال تیمی تحقیقاتی جهت انجام پروژه‌های پژوهشی متعددی که توسط DBT، DST و غیره تأمین می‌شود، دارد. MLSC با چندین مؤسسه تحقیقاتی بین‌المللی از جمله مؤسسه ویستار فیلادلفیا، دانشگاه کوئینزلند و بسیاری دیگر در ارتباط است.


گروه پیشرفته تحقیقاتی مانیپال

گروه پیشرفته‌ی تحقیقاتی مانیپال در اوایل سال ۲۰۰۶ با هدف گسترش پروژه‌های تحقیقاتی جدید در علوم بنیادی تشکیل شد و همکاری میان‌رشته‌ای در زمینه‌های تحقیقات علوم پایه، علوم زیست پزشکی و مهندسی را ارتقا بخشید.


فارغ‌التحصیلان برجسته

راجیو سوری، مدیر اجرایی شرکت نوکیا

ساتیا نادلا، مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت

میرزا فیضان بنیان گذار و مدیر عامل شرکت Avembsys تکنولوژی

تویتا متولالو، مدیر اجرایی روزنامه Tongan؛ مدیر تحقیقات در مؤسسه رویال اقیانوسیه

آرو شنوی، نوازنده و نامزد جایزه موسیقی گرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی